Friday 11 September 2015

Kenapa aku diam


Aku diam,
Tidak bermakna aku mula menjauhi mu
Menjauhi jarak antara kita

Aku diam,
Bukan bermakna aku benci mu,
Bukan bermakna perasaan itu telah hilang

Aku diam,
Bukan bermakna aku berhenti mengejar mu,
Bukan bermakna aku hentikan langkahku d sisimu

Aku diam,
Bukan bermakna aku putus asa,
Bukan bermakna hilang harapan utk trus bersamamu

Aku diam,
Bukan bermakna aku tak mencintaimu
Namun,
Aku diam kerana,
Aku dekatkan mu dengan doaku,
Aku menyimpan perasaan itu dalam hatiku,
Aku berusaha mengejar redha Allah,
Aku berusaha mendoakan mu dlm setiap solatku
Dan 
Aku berusaha menerima dengan redha andai 
takdirku bukan denganmu…
#nukilanwarjihad15








2 comments:

  1. jom join GA ni..rm200 menanti anda!

    http://nasuha-itsmyessay.blogspot.my/2015/09/giveaway-rm200-by-mkhaicom-2015.html

    ReplyDelete