Sunday 27 September 2015

Gambar itu

Pagi ini,
Sperti lazimnya
Aku akn log in fb
Namun apa yg aku lihat
Sangat menghampakan
Bagaimana hrus ku luahkan kata kata
Bagaimana aku harus menahan hati ini

Namun,
Ku gagahkan hati ini
Saat aku melihat gambar itu
Hanya Allah yang tahu hati aku berkecai macam mna
Betapa mesranya dikau dengan c dia
Aku tahu dia adikmu
Nmun bkn lah adik kandung
Hanyalah sekadar adik angkat
Kau tahu ikhtilat itu mcm mna
Namun kaw tunjukkan aku sebaliknya

Dari itu,
Aku putuskan
Tiada lagi perasaan itu
Tiada lagi rasa hormat itu
Dan tiada lagi harapan yg perlu ku bina bersama mu
Nak mengalir air mata nie
Nmun aku gagahkn diri nie
Menahan semampu mungkin
Walaupun ada sebutir yang hmpir jatuh
Dan aku akhiri perasaan aku ini
Berharap kaw mmpu mndapat wanita lbh setabah aku
Tabah menunggu mu agar disayangi
Dan setelah itu ku akhiri harapan dan perasaan ku dgnmu

Tiada lagi perasaan itu untuk selamnya

#warjihad15



No comments:

Post a Comment